Saturday, March 27, 2010

sedih~

aku sedih...aku rindu umi..dah call, adik asyik kate umi xdek jer..dh banyak hari dah..ramai roommate yang dah tido..penat..amy balik..wah memang sedih giler..slalu bace hlovate, law ase sedih amek air smayang, then, mohonlah dganNya..jap3..dah ade mende nih.. nak nulis sket..bukan de orang taw pon..pengalaman yang banyak semester ini..sangat busy..almost every weekend, i've no time for myself..bilik pon macam ape dah tapi masih under control lah kot..bsyukur gak jauh dari umi kesayanganku,i mean dapat mendekatkan diri padaNya..dugaan yang dtg bertali arus namun ku tahu,Dia beri setakat yang aku mampu..
arini karnival fisioterapi..one of my memoirs..great memoirs..last night the first time i saw him..ask me.. but the most thing here, ia menguji keimanan betol!! tension.. nape mesti begini?
td mase perasmian, gimik xjadi... fortunately, aku bawak gunting, malu tol..
hah!!xtawla nape sedih tetibe jer... banner aku nih xjalan2 lagi..kak aini nak esok dah nih..dy dah kol tadi..semester nih mmg xcukup kaki n tangan..law kat matrix xcukup ruang mata nak bace nota3 bsusun sampai xdek mase main..sib baik xmereng..kat sini plak, bz duk urus mende2 nih..mmglah ak ikhlas tp skadar nak bkongsi..1st program anak yatim..asyik btunda3 aje walhal kertas keje dah wat sem lepas lagi.. minggu depan nak g camping pulak..3 hari pulak tuh..si abg hanip ngan zack entah btol ntah x, suh aku jd pngarah program untuk gunung stong plak..waa~~~ ak mmgla bminat tapi ak nih tak kuat lagi dalm bab3 urus mase nih..entahla..study aku macam mane lah yer..
wiley xjawab lagi..isnin test en romi..mesin3 tuh aku pening!!!ak mmg dah lame tinggal fizik..law kine blh tembak je, tp subjektif nih xtawla..dahla xdek nota..abeslah engko azy..xtawla..kdg3 ade gak r give up, pulun giler pon law xdapat izinNya, mmg xdapat..mmg ak xnak mengharap..hidup ikut flow jer..sedih giler malam nih..xtawlah nappe.. hanya Dia yang tahu..aku nak umi!!! brape minggu jer lagi nak final..
aku xnak kena drop..kesian umi..blajar nih susah kan? tp hnya aku dapat ubah hidup umi!! besarnye tanggungjawab!! tapi aku xpandai@@@ ke aku tersalah niat?rasenye dah btol datg sini nak blajr je.. bukan nak gedik3...nak cari saham akhirat jugak..aku ase cam xbalance je nih.. jgn terlalu mengejar akhirat hingga lupa dunia and vice versa..
em okeylah, nak ngadu pada Dia..aku tengah dengar lagu sifat2 ank y soleh nih..
nie lirik dua..jap3......1, 2, 3.. a drop of tear, then more and more....
okie dokie..rindu umi!!kesian umi..sabar ye umi.. akanku keluarkanmu dari kepompong itu..
SIFAT ANAK YANG SOLEH
MENTAATI IBU AYAH
X MEMBANTAH MALAH MENTAATINYA
HALUS PERIBADINYA
MENCoNTOHI RASULLULLAH
TInGKAH LAKUNYA DIJAGA
SEGALA AMALAN DIJAGA KEARANA YANG ESA
HORMAT PADA YG TUA
HIDUPNYA RAJIN BERUSAHA
TDK PERNAH BERPUTUS ASA
TIADA CINTA DIHATINYA
TIADA RASA RINDU HANYALAH PADA RASULLULLAH
HORMAT MGHORMATI SESAMA INSAN BERBUDI

No comments:

Post a Comment