Wednesday, June 6, 2012

Bismillahirrahmanirrahiimm..

Ingin share sesuatu... Seminggu cuti,balik kuantan^_^ siyes sangat sedih..dunia hari ini makin teruk,rancangan tv entah ape2 je.alih3 adik2ku yang kevil sementot tu turut tpengaruh.em, moga istiqamah dengan jalan ini..

Pulang-iman turun.. Ya allah serius banyak benar tidurnya..rasa malas untuk buat kerja2 penyambung mata rantai perjuangan rasulullah..setan ni memangla..

Cerita dekat acik cerita matrix,kenangan silam untuk dia stop coupling,stop waste the time,stop maksiat hati..alih2, hati aku yang tak terjaga. Hari yang aku brainwash adik kesayangan siap dengan dalil lagi,mama bawa pulang tart telur banyakla juga. Apa tunggu lagi,xsempat adik makan aku dah abes 2 tart. Alih2 teringat sorang 'budak' yang suka tart.Hermmm,syaitan dah cucuk jarum.tension..dah baca alquran,dah bangun malam,still kot!! Ya allah memang diuji..

Datang puncak,cerita dekat bell,ha amek kau kena basuh dengan orang yang lagi muda dari aku..dakwah tak mengenal usia and itu untungnya bersahabat dengan mereka yang soleh..^_^ hihi..

Conclusion:
1)takyahla kata xnak buat kerja dakwah nanti engkau yang rugi,nanti allah gantikan dengan yang lebih baik,kau yang ternganga.
2)bila buat kerja islam masa terisi,dekat dengan allah,setan pon takut,plg penting asyik busy hingga lupa pasal cerita lama itu,kenangan tart telur n so onla..^_^
3)jadi,kau insan tpilih azi,persiapkan diri dulu,sibukkan diri mengenal allah nanti allah kenalkan engkau dengan yang selayaknya.^_^
4)allah dah bagi hidayah,jangan buat2 tak tahu.allah timpa bala baru kau menyesal.ingat, untuk apa kau dicipta?


Em,ali imran 104+110 jawapannya..

Jom,banyak baca alquran, jom kita bakar setan!!!

No comments:

Post a Comment