Wednesday, August 10, 2016

Ustaz yusuf mansur dipenjara sewaktu isterinya hampir melahirkan anak pertama. Wirda si hafizah hasilnya.
Ustaz dipenjara,isteri setia menanti. Mereka takutkan allah, taat beragama menjadikan siapa mereka hari ini.

Dan siapa kau yang mengatakan aku tidak punya pekerjaan yang tetap, bukan kakitangan kerajaan, sepertinya tidak bercita2 tinggi, jika bercita tinggi sudah tentu nampak hasilnya.

Oh, most of lelaki sekarang memandang harta untuk menjadikan seseorang itu isterinya instead of agama dan kecerdasan menguruskan rumah tangga ya?

Hei, someone exclusive deserve for someone special. Alah, cinta manusia cinta fake yang memandang fizikal dan material, tidak kekal lama. Cinta allah itu jua yang abadi.

Berpuluh kes penceraian di depan mata, aku tahu menilai kau kaca atau permata.

Jika engkau mencari isteri bukan kerana allah, memang patut engkau menghina dan mencaci aku. Suatu masa bila aku di puncak jangan pula kau datang menayang muka mengatakan menyesalnya mengutuk dan menghina aku.

Ingat, hidup itu ibarat roda.
Engkau tidak memandang aku yang berada di bab 1, jangan pula engkau teruja setelah aku berada di bab 21.

So devastated that flour.
#iwantwildan
#biarorangtengokkitamiskin
#melayumudahlupa

No comments:

Post a Comment