Tuesday, December 4, 2012

MUHASABAH 2

Allah uji lagi.. Ramai adik-adik tak boleh pergi warm up camp...-( stay dekat library sampai kul 11 malam.
K aini sampai, tengok kereta punya belakang, body dia terkeluar, Allahurobbi... Masa lagi nak gi workshop..Esok run research, nak angkat buku untuk booth PRM, cane nie jiha..

Ya Allah Engkau Tuhanku 
Tiada Tuhan selain Engkau 
Engkau ciptakan aku dan aku hambaMu
dan aku berada dalam janjiMu menurut kemampuanku
Aku berlindung denganMu daripada kejahatan yang aku lakukan
Aku sedari nikmatmu kepadaku
Dan ku sedari akan dosa-dosaku
Ampuni aku...
Ampuni aku...
Ampuni aku...
Kerana tiada sesiapa yang dapat mengampunkan dosa kecuali Engkau... wahai Tuhanku..

K aini tak perasan aku sedih dalam kereta, singgah beli burger, tapi dia belanja aku aiskrim sebab lama tunggu dia habiskan usrah..
Thanx kak aini, relieve sikit sedih ni..
Kerana sedih itu fitrah
Kerana ujian itu tanda rahmat Allah
Aku sedia demi membersihkan diri
yang sekian lama disalut hati hitam...

Allahurobbi..

2357 meja study fasa 3

No comments:

Post a Comment