Saturday, April 6, 2013

Azie, Jangan malas!

xnak mcm ni.

Cuti 2 hari hujung minggu..^_^
... HEAVEN!!!...

Em, tidur manjang.. Tetiba Abid post gmbar ni.. Sentap giler!!

Call  Pn Ruhaya.. Tanya balik global muscle dengan local muscle
                                              assessment ACL and so on..

Pn Ruhaya menerangkan dengan panjang lebar. Kemudian Puan bagi nasihat; Kamu kan degree, banyakkan membaca my dear..
Huaahhh.. Rindu puan.. 

ok, Bila tiba di hujung usia begini, aku rasa dah matang kot..hu..
adik pun nak langkah bendul dari aku.. 

Maka aku bertekad, 

"Biarlah tiada manusia menemani selagi Allah masih sudi memerhati.
Biarlah manusia membenci, selagi ilmu menggunung tinggi.." Insya Allah, Allah tolong.


Rajinkan diri Azie.. Manjakan diri dengan buku.. Menimba ilmu hingga hujung nyawa..^___^

Btw: khabar dari Sarawak, Si Mastura menelefon.. Bicara yang panjangg.. Boleh dia kata, ko jangan sedih, habis PHD ko kahwin. Aku pun hibernate kan diri di sini..

Aku replied: takdek maknanya. Geli aku dengar. Ko tuh tak yah duk makan megi manjang. Takde duit gtaw, xyah nak bajet sangat duit semata2 simpan tiket flight untuk balik mengundi nanti.. hu..

library idaman..^___^

 






No comments:

Post a Comment