Saturday, March 16, 2013

Jengka made angah

bismillah..

Angah pulang ke rumah..
Omey omey.. hehe..
Sewaktu kami pulang dari Kuantan Parade semalam, achik bertanya kepada angah.

'Angah, cantiknya perempuan ni." sambil menunjukkan gambar lecturemet die kot dalam Canon tu.

Angah replied, " cantik mende, jerawat saje."

Acik kata cantikla.. Angah menjuihkan bibirnya sambil memandu.

(G KP sebab simkad papa sangkut dekat iphone karat aku. Papa bagi handset baru.. exchange dengan papa.. Thank you Allah.. ^___^)

Islam dan teknologi.. dakwah biar kencang!!


Then, aku duk siapkan discussion untuk thesis. Serius pening dengan point muscular endurance. Layan ceramah UAI dengan Ust Haslin dekat Kuantan ritu. Angah tanya- ustaz apa ni kak? Dia suka nyanyi eh?

Aku.. a ah.. best angah..
Aku pun masuk bilik, angah datang.. Kak, copy dalam pendrive eh. Angah nak tengok nanti.

Aku.. eh? okk..

al quran even 1 ayat

ramainya Stadium Darul Makmur!!

 Then, masa tengok TV, kakak, angah dah hafal al mulk 26 ayat. 6 ayat left. ustaz kata baca sebelum tidur.

Oh..

"Angah join psatuan masjid. (xsure apa nama full persatuan dia) Kami kena hafal yasin, al mulk and so on. Yasin dah hafal."

Aku: alhamdulillah.. keep on angah..^___^

Teringat di pondok..
Moga redha Allah mengiringi perjalananmu.. Aku tidak akan menegur jika akidahmu belum sejahtera. Aku hanya menasihati tiangnya..

Jika elok akidah maka eloklah the rest..

duduk tengah panas manjang.. ginilah jadinya..^^

suka belajar pathology pokok. if, aku subjek clinical pathology la killed my result.

kuantan:1549. 16/3


No comments:

Post a Comment