Monday, March 11, 2013

My AWESOME family

Bismillah..
Sekian lama tidak menulis. Hidup yang terumbang- ambing apabila semakin hari semakin akan meninggalkan gerabak ini, aku mesti menaiki gerabak lain supaya kereta api ini tidak terlepas. Ya Allah, pahitnya mujahadah ini. Bimbangnya akan istilah 'futur' dengan kemalasan yang bermaharajalela..

Aku sedang menghabiskan masa untuk mereka memandangkan aku akan pulang ke kelantan untuk jangka masa yang lama.. Doaku mengiringi kalian, masih tinggi harapanku untuk melihat kalian mengambil islam kaffah. Tiada yang mustahil jika Allah mengkehendaki. Allahuakbar!!


My 1st abang..
Azrul Hisyam + beloved kakak ipar- Azerin Farina + si kecil Adam y rambutnya sangat havoc.

see..
cumel kan adam.. huhu..allahumma faqqihhu fiddiin buat adam. 

masih begini my abg boy..


2- Azira Iqlima (me^__^)

dengan Ani Zahidah^^ pemberi kekuatan u kebergantunganku hnya padaNya
3- Azwan Ridzwan: pelajar tahun 1, Ijazah Psikologi Kanak-Kanak dan Keluarga Universiti Malaysia Sabah.
# poyos
#people surrounding seem doesn't like him bcz of his weird attitude, but i know him well.
#dapat mike, mmg xleh bagi orang lain bercakap. very talkative. ^^
#disayangi family, pandai jaga hati orang tua
gambar paling aku suka. even takdela handsome mana pun.
banyaknya puji budak ini. em, kamu jauh di sana. mana tahu kan..

4- my beloved angah
 Asyraful : Diploma Pengurusan Ladang & Agroteknologi semester 2, UiTM Jengka Pahang
# tak peramah mana pun
# low profile
# caring
# suka tidur lambat sebab study tapi xperform pun..xpe, Allah nilai usaha, manusia je sibuk duk nilai hasil.
#concern pasal aku

gambar lama: masa dekat kepong, tunggu papa settlekan keje.
5- Aisyah
Tingkatan 3, SMK Bukit Rangin, Kuantan, Pahang
# aku tak tahulah dengan budak ni
#suka bergambar
#dah start hormone remaja dia tu
#suka twitter + kamera macam azwan juga
acik perasan

 6- Putera Aiman
standard 3, SK Sungai Isap, Kuantan Pahang
#very talkative
#suka aorta banyak
# turun kelas sebab banyak main game
#tapi suka berbahas pasal fikrah papa
#kelakor
peace aiman

7- last. Puteri Ain : kembarnya Aiman. suka buat Aiman nangis. lagi rajin daripada Aiman.
    maintain the highest dalam kelas.
perangai lebih kurang Aiman. bila balik, suka tidur dengan aku.. sweet..
singapore.......

itulah adik beradikku.. muka pon lebih kurang except lesung pipit aku x macam depa..hehe..

No comments:

Post a Comment