Tuesday, November 26, 2013

Bonda

Terkadang, bagaimana kita hari ini disebabkan bagaimana bonda dan ayahanda kita sebelum ini.


bonda terchenta^^

kerana doa umi!! ini untuk umi.^^

beloved papa.^_____^

12 november 2013:
Dan saya masih meneliti, dari sudut mana kebaikan bonda sehingga allah begitu sayang pada saya. Saya tahu jawapannya. 

Allah pelihara saya dari cinta tidak bersyariat yang pernah mereka lalui dahulu.

Kata umi: hanya saya!! Hanya saya yang mampu memandikan jenazahnya suatu masa nanti. 

Terkejut pula dengan kata2 mama maghrib tadi: jika mama mati: kakak lah yang lead uruskan jenazah mama. If papa, aiman lah(baru balik janda baik:aiman setuju nak masuk sekolah tahfiz di sana.:-) )

Tersentap seketika. Saya: broken family tapi allah menjaga saya!
Masih mood arwah adik ahmad ammar: sungguh saya cemburu.saya mahu mengikuti jejak kamu.^^ biiznillah..^__^

Mood excited mahu mengadap ketua nisa' kuantan. Erk, ilmu saya xde bintang pn.



Sekampung datang semasa konvo.^^ Bila kita baik: Allah hadirkan rasa cinta pada orang sekeliling kita untuk hadir memberikan cinta kepada kita. Bila kita ikhlas: Allah hadirkan rasa suka orang di sekitar pada kita. Macam arwah adik Ammar yang insya allah husnul khatimah.

kuantan:2145


No comments:

Post a Comment