Thursday, November 7, 2013

Konvokesyen

5/11/13

Even tarikh konvo 13 nanti, esoknya dah kena pulangkan jubah. Mesti xsempat nak bergambar. Ini keluarga di Kuantan : exclude a guy sebelah saya itu: kami kelantan ok! TRW bukan Tok Gajah. hek3.. 

Dengan bonda kesayangan yang masih di kelantan, jubah ini khusus untuknya, setelah berfikir, hadiah untuk pengorbanan umi terchenta. Untuk mereka yang berkorban untuk saya. Tanpa mereka, siapalah saya. Tanpa Allah, di manalah saya. Em,,


Serius, terkenang 4 tahun itu, dengan pengalaman itu ini dan itu
"Today, i might be an observer but insya Allah sooner i'm gonna be a life saviour!"
kembar saya sangat comel.^^ Even gambar saya xcomey.apek punya keje.


papa & mama.

Medan sebenar: amal jamaie: gano ni weh.
Kuantan, Pahang.

No comments:

Post a Comment